Mycket

Ja de kommer bli mycket skrivande om Peace and Love här nu framöver
och det är mycket som ska visas =)

Så det kanske kommer låta tjatigt lite då och då
men jag hoppas ni har över seende med det
eftersom att jag använder ju även bloggen
som en slags dagbok så jag vill själv kunna
kolla tillbaka om några år och verkligen minnas
tillbaka till denna underbara kväll/natt som var
den 3 Juli 2010 på Peace and Love fetsivalen
i lilla Borlänge!

Nu ska jag umgås med min kära familj
här hemma så allt smått och gott börjar
jag lägga ut i kväll!!

Men nu tänkte jag ge er bilden på
ALLT jag fick i från goa MILLAH som
jag vann bloggtävlingen inne hos!!
Jag trodde ju att jag skulle få någon litet
men vips så damp det ner ett paket med
MASSA roliga saker i:




Det jag fastnade för mest var örhängerna som likar änglavingar!!<3
Annars var det lite krämer,pormaskborttagare,halsband,smink,läppglans med
chockladsmak som Alexander ÄLSKAR =/
Lite utsmyckningsgrejer!  Ja inte vet jag vad allt är för något men kul
att få det var det och inte vat jag om ALLT kommer bli andvänt så kanske
låter jag någon vän få prova något och sedan vill jag veta om det var
bra,fint och kul att använda. Annars kanske jag testar på det själv om jag
väl får tiden till det =)



Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Millah

Ett litet överrasknings paket =)Kramar om

2010-07-04 @ 20:28:56
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

søte unger .)

2010-07-04 @ 21:36:46
URL: http://teletubbiestwp.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0