Lördag

Idag har vi också varit ute
och flämgt runt fast hela
familjen idag istället!!

imorgon får vi se vad som
händer och sker men klockan
17.00 så blir det att gå och
kolla på invigningen av
dalicarlia cup som kommer
äga rum här i Borlänge som
alla andra år.

När det ena evenemanget är
slut,ja då börjar det andra
tätt efter. Så är det hela tiden,
aldrig en lugn stund här inte!

Idag gick det över gränsen,
jag är otroligt trött på dig
just nu och jag vet inte om
du är en sjukperson eller om
du bara har stora jävla
problem. Men både jag och
Marcus har tröttnat nu och
jag vet inte längre vad man
ska göra..Låt OSS vara!!!


Nej nu blir det att kolla
klart på fotbolls-vm på
tv4 och senare får det
bli en film eller lite OTH!

Händer för er ikväll då??



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är ni trött på ? :S

2010-07-10 @ 22:34:24
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0