Kläder

Barn växer så FORT. Ibland funderar jag på om jag
har missat en massa saker efter som jag inte
riktigt hänger med i svängarna ibland =)

Jag tycker att ena veckan har Alexander
storlek 92 och sedan nästa vecka kan han
inte längre ha den storleken.
Och då har han huxflux storlek 98 istället.
Och det dröjer inte länge förens man märker
att dessa kläder också börjar bli korta i benen
och tröjorna sitter åt lite osv.
Så huxflux är vi uppe i storlek 104 osv osv...

Ja vad är det jag missar?? Är han inte längre
min lilla busunge?? Börjar han bli så STOR?

Iallafall så har både hans mormor och morfar
sett att han blivit otroligt lång och när dom sedan
var iväg på en shoping runda för någon vecka
sedan så hittade dom ett par fina shorts och
en jätte fin T-shirt som dom slog till och
köpte till Alexander på en gång!

Och ja när han fick kläderna så ville han ha dom
på en gång och själv klart fick han prova dom
och dom fick sitta kvar ett bra tag =)
Så det blev lite dagens out-fit-bild på de
nya kläderna =)



Alexander har: T-shirt med vargmotiv och svarta mjukis shorts.
Allt detta finns att köpa på Citygross för under 100 lappen =)



Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jag kom med för att jag skriv 2-3 inlägg per dag sedan kommenterade massa olika bloggar sedan var det många som besökte min blogg och kommenterade. :D

2010-07-23 @ 15:01:44
URL: http://www.hallgreen.blogg,se
Postat av: Anonym

jaså vad innebär den tävlingen då ?

2010-07-23 @ 19:23:12
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken cooling! Visst växer dom så det knakar ibland :-)

E fick testa drikki men verkar inte gilla den kall iaf!



Kram

2010-07-23 @ 19:30:53
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0