Fotboll

Igår var det invigning av Dalicarlia Cup som håller på i en vecka med en massa fotboll hela dagarna =)
När vi satt där efter vägen igår och kollade på paraden med alla fotbolls lag som skall delta i alla matcher så
kommer det fram en från Brasiliens lag och sätter en ÄKTA BRASSE kepa på Alexanders huvud =)
Ni skulle ha sett vad paff  och stel Alexander blev, han var inte alls beredd på detta och han tog inte på kepsen förens jag satte upp den lite så han såg bättre =) Då skulle den av fort som sjutton =)

Tänkte försöka få på han den idag istället för kepan han använder just nu är för liten för han men han envisas om att det BARA är den han vill ha hela tiden. Så idag blir det att muta han lite så han kan byta till en större kepa som verkligen skyddar mot solen. För nu när det är så här varmt så vill man ju iallafall försöka skydda sina barn så gott man kan.

Har börjat med att diska det där stora berget med disk som gjorde att hela lägenheten stank ÄCKEL!
Men nu är det rent och fint där iallafall och sedan efter det så började jag klippa ner den fula och förstörda häcken där bak men fick sluta efter ett tag för Marcus skulle fara till jobbet och Anton kan ju inte vara själv precis.
Så jag få ta tag i häcken sen igen en annan dag =)

Anton har fått lite mat och nu somnade han i sängen, så jag passar på att skriva lite blogg för sedan hinner jag inte sitta här något mer idag, eller ju kanske ikväll.Det visar sig i sånna fall!! =)

Men ska ta och fixa lite saker sedan gå och hämta Alexander på dagiset, hämtar han lite tidiagre idag för vi ska åka iväg och kolla på Dalicarlia cup  sen. Min kusin Hampus spelar klockan 13.30 så tänkte ta och kolla den matchen och sedan täbke jag försöka få tag på svärmor och höra när barnens farbror Sebastian  ska ha sin andra match idag.
Och efter vi varit där så ska vi åka upp till barnens mormor och morfar på grillat. Dom ringde nämligen imorse och bjöd dit oss på grillat på eftermiddagen/kvällningen. Så de ska bli gött det!!

Nej lär väl sätta lite fart om man ska hinna med allt som ska göras innan man kan fara =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, ville bara meddela att plus eller minus läggs ner. Tack för din medverkan!



Mvh



///Maria

2010-07-13 @ 01:24:05
URL: http://dinasikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0