fotboll

Jag satt och kollade igenom lite bilder från
Dalicarlia veckan och såg att jag inte
har lagt ut de sista korten från den sista
dagen som jag och barnen var där och
hejjade fram deras farbror Sebastians
lag KIK och min kusin Hampus lag KIK =)

Även barnens morfar och morbror var
där och kikade, ja deras två gammel-
mostar Malin och Marie med barnen
också =)

Sedan var barnens farmor och kusin
där också =) Så vi var rätt så många
på fredagen som var fotbolls sugna!

Så där satt vi i gräset på filtar och
stolar och njöt av solen och saft med
kakor =)

Så ska lägga ut de sista bilderna och
som vanligt får dom tala för sig själva!





Och Alexander hade sin BRASSE kepa på sig hela tiden =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0