Blogg

Som jag tidigare har skrivit om så har
jag gått med på en sida där alla
mammabloggare är samlade och det
är superkul att sitta och läsa andras
mammors bloggar och se hur deras
vardag ser ut, kanske får man ett
och annat tips då och då, ja super
bra enligt mig, och jag sätter ALLTID
betyg på de bloggar jag är in och
läser! Såg nu till min besvikelse att
det bara är en ENDSTA som har
röstat/satt betyg på min blogg.
Så nu vill jag att ni kikar in och
sätter erat betyg på MIN blogg.

Först klickar ni här:
Bloggar av mammor och gravida

Sedan klickar ni på kategorin
0-3 år  och sedan går det i
bokstavsordning och jag
kommer då på L =
Linda - En Vimsig Mamma!!!
Så ett par sidor bak!!

Imorgon när jag kollar vill
jag bli lite gladare får se hur
snälla läsare jag har =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0