27 Juli 2010

Det är Tisdag och det är mulet idag med =(
Vad ska man då hitta på?? Jag har massor jag
skulle vilja göra men det går inte och det tynger
ner mig så mycket =(

Varför ska jag stå och betala nästan 400 kr i månaden
för ett gymkort som jag inte ens använder??
Det var så skönt när man kunde träna typ varannan
dag och det syntes, jag såg verkligen resultat av det!

Nu är det resultatet borta och pengarna bara kasstas bort.
Men ja vad ska jag göra?? Jag kan inte ha Anton under armen
mendans jag är där och svettas och jag hinner inte träna på
kvällen efter att Marcus kommit hem från jobbet.
Om jag skulle försöka hinna på morgonen innan Marcus
skulle börja jobba, ja då skulle jag få stressa igenom
ett pass och det blir bara fel då...

Nj jag saknar gymmet, jag saknar att få träna.
Hur sa jag lyckas med mina mål om jah aldrig kan
träna?? Kanske ska man ge upp det där med drömmar
och mål??

Jag har gett upp en annan sak nu iallafall, för jag hade
mycket tänke tid på mig igår eftersom det inte kom allt
för många som ville ha tårta. Så det var jag och barnen
med många tankar.Och det resulterade i att jag kom fram
till en sak....

Denna sak kommer jag skriva om senare, vill inte förhasta
något så jag låter det ligga och vila mer och sedan får ni
veta min häftiga vändning!  =)


Nej nu ska jag fortsätta kolla vidare bland alla bloggar
om träning och hälsa.Att få läsa hur mycket alla
lyckats för utom mig.....

Jag kan bara drömma om TRÄNING!


Tränar du/ni? Vad tränar du/ni i sånna fall??





Kommentarer
Postat av: Jenny.

Att vilja och tänka tankar om att träna är ju ett steg i rätt riktning iallafall !! Men jag förstår att det är svårt när man har småbarn, jag har inga och tycker de kan vara svårt att ta sig iväg. Men du kan inte ta promenader/löpning, köra lite styrka och sådant hemma då?? Sen är det viktigt at tinte deppa ihop om man tar en "paus" på några veckor ibland, vi människor är sånna och det tar mellan 6-12 månander för oss att få in ett nytt beteende och göra det till en vardagssyssla. Och under denna tiden är den vanligt att man får lite dippar. De viktigaste är att peppa sig själv och inte känna sig dålig.

Lycka till och hoppas du kommer igång !!

Mvh Jenny.

2010-07-27 @ 10:26:47
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

allt bra med dig idag? :)

2010-07-27 @ 15:38:32
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv_ hihi okej :D

2010-07-27 @ 15:49:18
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0