Bvc

Det blev ingen sprut tagning för Anton idag. Jag berättade hur jag blivit bemött på borlängesjukhus ang. antons huvud och sedan berättade jag hur han var nu och allt med käkben och allt. och hon ville då inte ge vaccination om han ej är bedömd av en läkare. Så hon skulle prata med barnläkaren på tisdag och om hon ej ringer innan kl.13 på tisdag så ska vi dit och ta vaccinationerna då. Och hon hoppades också på att vi skulle få komma in till falun så fort som möjligt med anton, så vi kan få svar på alla dessa frågor som ej vill ge med sig.

Men det blev då lite vägning och mätning idag med och han växer då lite iallafall =)

3 Månader:
Vikt: 6280 gram
Längd: 61 cm
Huvudomf: 43 cm


Alla räkningar är dragna och jag känner mig fattig. Nu vill jag att posten kommer med något roligt idag istället. Så jag sitter här och kollar efter postbilen som aldrig vill dyka upp. 
anton ligger på golvet vid sitt babygym och klämmer så det sprackar där bak så snart är det dags att byta blöja.
Han kan lägga av riktiga lass den killen. =)

Nu ska jag skynda mig in på toa och byta denna bajsblöja för nu kom lukten krypandes... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0