äntligen

Nu så har jag fått alexander att sova iallafall..eller ja 21.05 var sista gången jag la ner han i sängen och sedan dess sover han. och då har jag hållt på sedan 19 tiden. Men ja han fick ju sin pressent av sin farmor idag och han höll verkligen på att riva hela kartongen så till slut tog jag upp det som fanns i och skruvade ihop den..och vips så har han varit helt tokig i sin tarktor i flera timmar och därför inte velat sova. Så peppar peppar låt han sova till minst 9 imorgon nu =)

anton ligger i sängen och försöker somna in han med och jag hoppas han somnar snart för då kan jag pussta ut, eller ja kanske inte helt eftersom jag vet att det är massvis med saker kvar att göra, men de får jag ta i natt eller imorgon och då kanske man kan få lite hjälp av marcus åxå =)

Skickade iväg marcus att köpa pizza nu när han kom hem. Jag är helt darrig i hela kroppen  men de blir väl som om man lyckats äta 2 negerbollar på en hel dag och fan inget vatten alls.. fan måste skärpa mig men när det går så här av bara farten då hinner jag inte med mig själv, för jag sätter ju alltid barnen först!

ska ta och skära upp kärleksmumsen nu sedan blir det pizza och film mys...får se om man börjar med en av tårtorna idag eller om jag ska försöka hinna göra alla imån.

Oj nu kommer han med pizzorna så måste skynda mig nu!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra att du sätter barnen i första hand gumman, men det är viktigt att tänka på sig själv oxå. en glad mamma är en bra mamma vet du :)

2010-01-05 @ 22:25:35
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0