24/1-2010

Nu är alla morgonbestyr klara och bajsblöja efter bajsblöja är bytta. Nu sitter jag här och andas mellan varven sedan ska jag bara packa skötväskorna och klä på barnen för sedan tar vi en liten tripp till barnens morfar och morbror och åker bob och pulka...Både Erik och Alexander vill åka så de blir toppen tror jag. Och det är ju inte allt för kallt ute heller så  de passar perfekt.

Tar med kameran få se om man får något som fastar på bild under dagen =) men jag brukar ju komma på efteråt att jag har en kamera med mig så de låter INTE så lovande kan jag medge =)

Så de 3 tvättmaskiner jag har kvar att köra får  vänta tills vi kommer hem igen, hann ju bara köra 3 st igår med och sedan torktummlaren tills vi gick och la oss. Så ligger lite efter med alla tvätt men de kommer väl i kapp någon gång får jag väl hoppas =)

Ha en kanon bra dag med er där ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0