19/1-2010

Idag har det åxå gått kanon bra på dagiset, så idag gick jag där i från efter ca. 10 minuter och när jag kom för att hämta han så ville han inte alls med hem. Så trivs det gör han!! Kom hem hit och vi åt lite pannkaka som alexanders farmor har gjort medans hon varit här med anton idag. Och alexander klämde i sig 3 st pannkakor sen fick jag säga stoppp för han såg nästan spyfärdig ut. Sedan somande han som en klubbad säl. Så nu ligger båda barnen och sover så då passar jag på att blogga lite och sedan ska jag försöka sätta fart med lite små plock och städning. Idag känns det att det blir en bättre dag, tänk vad humöret kan förstöra så mycket och då är det ju tyvärr marcus som får ta hela skiten =(  men men han lär väl vara van vid detta lag =) haha

Kanske mormor skulle komma hit på besök sen idag åxå.får väl ringa hon och fråga så man vet riktigt hur det blir med den saken.

Nej jag ska väl ta röva här ifrån så jag får nått gjort idag, för nu ligger jag efter med ALLT!!! jag har skjutit allt framför mig sedan nyårsaftonen så nu är det kris snart..haha  varför gör jag så jämt??

nu vaknade även anton för han vill väl ha lite käk  skulle jag tro =)  eller så hörde han mina tankar om att städa och plocka å det gåt han ej med på =) haha jaja får se vad man får gjort idag då!


sen får vi se om jag kanske hinner skriva nått senare istället då...

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-19 @ 15:22:47
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0