14/1-2010

Ja då har väl iallafall halva denna dag gått eller?? Var iväg till mvc i morse efter att jag lämnat alexander på dagiset, sista dagen på detta dagis. Så ja idag när vi hämtar han så ska allt med hem där i från..så jag komme bli en riktig packåsna idag =)
jaja kom till mvc  en kvart innan jag skulle in så jag och anton satt i vänt rummet och kollade på allt möjligt och vips så hade tiden blivit kommen. Jag skulle in och få min dom! Ja jag gillar ju verkligen gynundersökningar. Nej absolut inte, jag tycker det känns som ett jävla övergrepp på en. att lägga sig i den där förbannade stolen och känslan att man ligger och blottar sitt underliv för hela världen, ja den känslan är inte rolig. Som tur är så trivs jag toppen med min barnmorska där och vi skämmtar om allt och inget. Och hon vet precis hur jag känner så hon tog det lungt på mina villkor =)
För man är ju illa tvungen att göra cellprovet. Och jag har ju oturen att fylla 23 år i år och då är tiden kommen att göra ett prov. Och jag låg där och väntade på att det skulle göra ont som fan men nej nej hon var klar utan att det hade gjort ont. Haha jag som trodde jag skulle gråta för att de skulle göra ont..=)  vilken fjant jag är...fan har jag klarat av att föda fram 2 st barn, då ska jag väl kunna fixa detta åxå!!  Och det lät så kul när hon tog provet. det ena jag hörde var: Linda har du verkligen fött 2 st barn? du har så släta fina hinnor och allt smått och gott här är super fint. Jag har aldrig sett att det är så fint på en 2 barnsmor.  oj men tackar säger jag =)    Just det där med smått och gott fick mig att skratta och glömma bort att jag låg i stolen...så hon lyckades få mig att koppla bort alla dumma tankar =)

Nu sitter jag här hemma och äter frukost, eller ja jag gjorde 2 st mackor och jag är inne på min sista nu. Jag klarade inte av att äta frukost imorse innan jag skulle på undersökningen så de fick bli nu istället. Väntar på att Anton ska vakna så jag kan ge han lite mat. sedan funderar jag på att fortsätta plocka och fixa här hemma eller om man ska lägga sig och vila lite med anton . Känner att man blev helt slut i kroppen efter att ha spännt sig och oroat sig i onöddan sen igår.
jaja de visar sig hur jag gör...

Nu ska jag läsa tidningarna och kolla runt lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0