10/1-2010

Oj ad tiden går fort detta år åxå, är redan 10 dagar in på det nya året och fortsätter det i den här tackten så kommer då inte jag hinna med inte. I natt drömmde jag så konstiga drömmar att jag var helt borta i huvudet när jag skulle ge anton mat vid 7 tiden. Sen dess har det snurrat tankar och funderingar i mitt lilla huvud. Men jaja dom får väl snurra vidare för jag har ju min andra hälft här hemma idag med så ska inte bara sitta ner och vara allmänt borta.

Vet inte när Alexander kommer hem idag så vi får väl vänta och se. Det visar sig alltid för man kan ju aldrig missa när det bustrollet har kommit hem =)


Själv har jag funderingar på att försöka få ut julen här ifrån idag, så ska väl ta mig ut till förådet och leta reda på kartongerna med alla saker som ska in igen och sedan ska jag packa ner julsakerna i den och UT med den...Ja nu är jag  trött på allt som har med jul att göra. Och fan vi har en hel jädrans julskinka i kylen som ska göras.....blä

Just nu ligger anton på golvet och bökar, gnyr som en liten gris gör han ...haha  han har underliga läten den där ungen =)  Och han var lika duktig i natt med, han sov mellan 20.30- 07.00  fick sista målet med mat kl. 20.00...... hoppas de fortsätter så här nu!!! kan man ha det bättre??? nej jag tror inte det...

Ja och kvällen igår den blev väl ganska lyckad fast blev besviken på avslutet på kvällen men så är det väl alltid. Alla har väl olika behov som styr en och jag vet du min sambos behov.....
Men det blev god mat och det blev även champange,cider och en grogg..haha nej vi firade inget men vi festade till det lite.Blev lite kortspel och att lyssna på musik. Kollade även klart på filmen PLANET51, en animerad film som man får skratta en hel del åt så den är helt klart sevärd.

Nu ska jag väl försöka pilla i mig någon slags mat för jag är lite små hungrig så jag sitter och äter godis..inte bra inte bra....så ge mig mat!!!  sen efter det så lär jag väl sätta lite fart om jag ska få nått gjort idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0