trött

Fick reda på att minst 2 st till ligger och spyr efter dopet...kul kul eller inte... Idag blev det läkar tid med anton och vi fick luftrörsvigdande medecin åt han, hoppas han blir bättre av den nu då. För man märker hur trött han är när han ej får sova när han väl försöker sova. Alexander har varit pigg hela dagen och det märks knappt att han varit sjuk. Lite rethosta och astma till och från, men de har ju han titt som tätt ändå.

Marcus jobbar länge idag så tror han typ slutar nu någon gång och sedan ska han ta sig hem åxå, så han är väl inte hemma förens vid 23-tiden. Och det är väldigt tråkit att vara själv så jag har till och med funderat på att väcka någon av barnen bara för att ha någon att gosa med.

Ja jag har väl inte så mycket att skriva idag för jag är lite trött och helt tom i bollen just nu. Så jag får återkomma med lite skrivande när jag inte är så trött och tom =)  ska nog sätta på tvn och kolla om det är någon bra film eller nått. Men risken att jag somnar är stor!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0