snusk

Ja ni som läser här just nu och är känsliga och kräsna av spyor,bajs och snusk. Ja ni ska verkligen sluta läsa nu och om ni inte gör det så skyll er själv för det var en varning för detta är snusk på högnivå!!

Alexander ville ta av sig blöjan här om dagen, så jag plockade av han den och sa åt han som vanligt att han skulle säga till om han ville kissa eller bajsa så vi kunde göra det på toan. Som vanligt sprang han bara runt och skrattade och skrek. Sedan gick han runt och gjorde prytt ljud med munnen och kissljud. Så tjatade verkligen på han att vi skulle prova gå på toa. Men då satt han sig ner på golvet i köket längst in i hörnet och blev ledsen. Så jag gick vidare och började vicka den torra tvätten och då hör jag ett konstig ljud från hallen, så kollar ut och där står Alexander och särar på benen och plopp så trillar en STOR bajskorv ner på MIN matta och tätt in till en till bajskorv. Nej fan tänkte jag och frågade Alexander om han inte vela gå på toan, men nej han var ju klar nu. Visst han brukar kissa på min matta men nu gick han fasiken över gränsen =)  Men det roliga var att han blev så paff så han gick fram nått steg sedan vände han sig och kollade med stora ögon på vad han hade fixat för konstvärk på mammas matta =) Ja han har ju aldrig sett en bajskorv så där , förutom typ hundskit ute osv. Men kan ju berätta att blöjan åkte på direkt efter detta. Det var ju tur att han inte var lös i magen  denna dag iallafall för då vet jag inte vad jag skulle gjort.  Fick spruta lite luktagott spray för att kunna andas iallafall.

Så här såg min matta ut efter Alexanders konstvärk:



dagen idag har gått fort som vanligt men jag hann börja lite med min omtalade städning som jag skjutit på allt för länge. Men 2 rum hann bli städade och dammsugda, så imån blir det fortsättning på den städningen och så kommer även min farmor hit med lite gardiner som hon hade sytt, hoppas på att de blir bra, annars kör jag på mina gammla slita gardiner =) sen blir det att fixaq här hemma hela dagen för ut lär jag inte hinna.Och så har marcus bilen till jobbet åxå så man vill ju inte ta sig allt för långt med vagnen  när det är så mycket snö överallt.


Nu blir det att kolla lite på os sedan ska jag dunka ner huvudet mot min underbara sköna kudde och drömma mig bort i drömmarnasvärld.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha :D

2010-02-18 @ 07:12:38
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0