21 Februari 2010

Dagen började med 2 st pigga piggelinisar här hemma =)
Så det blev en familje frukost och lite tidningsläsande.
Sedan så var det gymmet för min och Marcus del, och
fan va grymt skönt det känns efter att man har gjort
ett pass där. Man känner sig nyttig och bra!!
Tänk om man alltid kunde känna sig så, då hade man
mått prima ballerina =)

Idag efter gymmpasset så fick jag den VARMA duschen,
ja alla är iskalla förutom en som är avsedd för dom
som är där med små barn. Och eftersom det knappt
var någon där så tog jag den varma =) haha
jag hade ju självklart flyttat mig om det hade
kommit en gammal tant eller en med en
liten unge.

Jag hade tur för när jag sedan var klar och gick till skåpet
för att klä på mig mina kläder så var det massvis med
mammor med sina bäbisar och små barn.
Då slog det mig att det var evigheter sedan jag var och
badade med Alexander och att det vore skoj och
mysigt att åka iväg och bada med han snart igen.
Skulle vara kul om man kunde få med sig Anton
också då isånna fall, för han älskar ju vatten minst
lika mycket som bror sin =)

Så jag ska väl försöka få med mig någon som vill
med dit och bada med mina barn.
Kanske Marcus kan följa med någon gång om han
är ledig.Men det ska ju passa in med Alexanders
dagis schema också. Jaja det åter står att se om det blir av!

Sen idag så har vi varit på kupolen och kikat runt lite.
Det slutade med att vi köpte bilstolen till Anton nu, för den
vi skulle ha var nedsatt i pris som dom försvinner fort som
smör,och vi skulle typ tjäna 1000kr på denna rea.
Så nu får den stå här i skrubben inplastad tills det är dags att
använda den. Man kan ju använda den från 5 månader upp
till 4 år, men vi väntar nog lite längre. Tror Alexander var
6 eller 7 månader när han började sitta i sin stol som är
 precis likadan, det är bara färgen som skiljer dom åt =)

Det fick även bli lite lunch på donken idag och det kunde väl
man unna sig eftersom man tränat i morse.ahha
Nej men alla var hungriga och man vet ju hur Alexander bli
när han är hungrig, det är inte att leka med =/
Sedan träffade vi även på min mamma där.
Fast hon var där via hennes jobb, ja jag kan då säga
att min mamma hänger där mer än vad jag gör!!
Ända sedan hon fick detta jobb så är det som att dom
nästan lever på kupolen =)

Till sist så blev det onoff och kika lite.
Och det slutade med att Marcus fick en helt ny
mobil för hans nuvarande är helt kass och cp.
Men nu efteråt så känns det inte alls bra,
jag har som en stor klump i magen som ej vill
försvinna och jag vet varför åxå =(

När ska jag få förtjäna något bra??
Känns som att jag bara ger och ger
men vad får jag tillbaka?
Känns som att jag bara är luft som
folk andas.
Är jag osynlig?Gör jag mina känslor
så osynliga för er??

Nu sitter vi båda här uppe vid varsin dator och har
os på tvn i bakgrunden.
Barnen ligger och sover sedan några timmar tillbaka.
Blir väl att sova snart så man orkar upp
imorgon för då blir det dagis för Alexander,
möte för mig och mys med Anton.
Jobb för Marcus som vanligt.

Får skriva mer imorgon för nu sviker
både ögon och fingrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0