20 Februari 2010

Hann inte skriva nått mer igår för jag städade och städade hela tiden och ett litet litet tag fick det vara fint. Men sen på engång så blev det skitigt och sulligt över allt känns det som, men ja välkommen till en branfamilj!! Kanske ska sätta upp en skylt på dörren: Ingång sker på egen risk, annars tag skydds kläder,skor och handskar som ligger till höger dirket innanför dörren. Akta så ni inte halkar i vatten,saft eller spy högen där och där.Akta så ni inte får astma pga alla meterlånga dammråttor som invaderar vårat hem. Ja typ så kan jag ju skriva =)

Leksand åkte på stryk igår av malmö.Tyckte dom inte såg så taggade ut så vad skulle man förväntat sig??
Sverige vann iallafall över vitryssland och Anna Haag tog fasiken silver!! Lyckad kväll ändå =)

Nu sover barnen middag och jag ska skynda mig ut och skotta infarten till oss, för det vägrar att sluta snöa så vi kommer nog ha snö kvar in i juni månad skulle jag tro. Är livrädd att taken ska gevika snart för jag kan lova att vi har över 1 meter snö där på nu, men ingen av oss vill ut på taket och skotta. Så anton får inte stå ute och sova i vagnen utefall det rasar.

Blev själv idag med trotts att det skulle vara marcus lediga helg på ett tag. Han är fan aldrig ledig nu för tiden. förut kunde han vara ledig 6 dagar i streck. Men nej inte nu längre.NU jobbar han fan var eviga dag och det börjar kännas mer och mer att man är själv. Känner själv att jag börjat tagit avstånd bara för detta.Ja just nu känns det inte alls bra på denna front, men jag hoppas på något bättre snart. Just nu känns det som att man är ENSAMSTÅENDE 2 BARNSMAMMA. Och det vill jag inte vara och det är jag INTE, men ändå att det känns så =(

Sen är det en till person som verkligen saknas enormt mycket,och det har åxå gjort så jag har nästan som ett hål i hjärtat. Men jag vill inte vara ivägen eller för påstridig nu, för jag vet att denne person har väldigt mycket att göra just nu,och har väldigt mycket i tankarna.Hoppas bara att det blir en lucka snart......<3


nej nu lär jag sätta lite fart för sen lär jag nog sätta på barnen kläderna och ta vagnen och gå till affären och köpa erättning till Anton och mat till oss andra, för ikväll blir det tacos för hela slanten!!!
Skulle även vilja springa in på kupolen  och kolla lite men får se om det hinns med och om det finns ork till det. Är ju inte så förtjust i att ta en promenad i -13 gradigt väder och snökaos och blåst.


Ja detta var väl vad jag hade att skriva just nu men kanske kanske så hinner man slå ner sitt arsel här senare ikväll, ja det lär ju visa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0