2 februari 2010

Snart ska vi ner till stan och göra massa ärenden. sedan hoppas jag på att hinna iväg till gymmet och träna lite idag, känner att det behövs just nu. sedan har vi även tid för 3 månaders sprutorna för anton idag och det verkar som att de blir av eftersom att dom inte ringt och sagt nått annat. Så nu ska jag få bli nervös öveer det åxå, eftersom att det är jag som får lov att sitta där med lille anton och se att han blir stucken av en spruta. Jag som verkligen hatar sprutor =(

Nu vaknade lilleman där inne så ska väl fixa iordning han för en färd på stan i detta kalla väder. och hoppas marcus kan ta sig upp ur sängen nu åxå för annars hinner vi inte med  det vi ska göra idag.
Alexander är på dagis till klockan 2 så innan dess vill jag helst ha allt fixat och klart. För de går inte att göra allt med 2 st barn hängandes i varsin arm =)

hade tänk lägga in lite bilder och så nu men de får ta och vänta för jag hittade inte sladden, så jag väntar med att skriva vissa saker tills bilderna är fixade annars blir det inge bra.

Nej nu lär jag sätt lite fart här hemma så hejsvejs så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0