16 Februari 2010

Har lämnat Alexander på dagiset och imorse var han verkligen GRINIG och SUR. Han jävlades hela tiden och satt sig på tvären på en gång jag sa något, just då i det ögonblicket så ville jag bara kunna klicka på en paus knapp och ¨få andas och bara varva ner, men nej det går ju inte. Så det var bara att bita ihop. Så hela vägen hem från dagiset sen så gick jag verkligen och ANDADES!!

Nu ska jag packa lite tränings saker för snart kommer svärmor hit och ska ha Anton medans jag åker iväg och tränar.Tråkigt att man får lov att träna själv men visst det är sånna smällar man får ta ibland. så nu måste jag ner och packa och fixa lite innan hon kommer. sen efter tråningen så ska jag umgås lite med min mormor  och mina 2 mostrar malin och petra. Lite god mat lär det bli åxå. det är ju inte allt för ofta man kommer ut nu för tiden.

Får sätta mig här sen ikväll och skriva mer då för nu känner jag mig bara stressad och då blir det inge bra när man skriver.Så ha en super vtrevlig dag allesammans så höres vi senare!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vart tränar du Linda?

2010-02-16 @ 10:35:38
URL: http://evelinajonna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0