12 Februari 2010

Blir så less på barnomsorgen här i borlänge. Sitter liksom och betalar massa pengar varje månad för att ha alexander på dagiset 20 timmar veckan.Och sen blir han sjuk och är hemma måndag- torsdag. Tänkte att då kan han få gå dit idag på en fredag istället då och leka av sig och samtidigt skulle det underlätta för mig som har läkar tid med anton osv.  Men nej då får jag inte ha han där idag efter som att fredagar är hans lediga dagar. Fy fan vad ruttet säger jag bara. Kan det vara så?? Kan dom neka en barnomsorg på det viset, jag betalar ju för fan för 20 timmar/vecka.

jaja ska inte tänka på det där nått mer för då blir jag bara på dåligare humör än vad jag redan är. Och då blir det inge bra kan jag lova. Nu ska jag ta och ringa mamma får se vad som händer denna dag, men jag blir väl inne hela jävla dagen idag med. Har varit inne här  sen i måndags så jag mår pyton. Känner mig så låst på allt. Och tålamodet är på noll just nu, men vad ska jag förvänta mig när man haft  2 st mega griniga barn sen i måndags.Och plus en sambo som låg halvt döende här om dagen. Ja det tär på en. Snälla kan jag abra få lite andrum!!!!

Jjaa nu ska jag ta reda på alexander här uppe för nu har han tröttnat ut så nu river han övervåningen snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hör av dig om du vill komma och hälsa på någon dag gumman :) jag har ingen bil så jag tar mig inte så långt :S... puss & kram

2010-02-12 @ 19:14:30
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0