1 februari 2010

Idag så fick jag lov att väcka både alexander och anton vid 8 tiden imorse, sedan fixade vi till oss och åt frukost. Lämnade alexander på dagiset medans barnens farmor var här hemma med anton. sedan när jag kom hem så for vi dirket in till falun, för idag hade jag tid för att träffa överläkaren och en speciallsit barnmorska.Vi pratade om min förlossning med anton och vad som  igentligen hände under de där 2 timmarna. Och jag har fått många svar på mina frågetacken så nu kan det väl bara bli bättre. Ja idag är det den 1 februari och varför inte göra en ny start och göra allt super bra?? det tummar jag för iallafall!!! Barnmorskan där inne var super trevlig och allt känndes så bra, det roliga på slutet var att hon tyckte garanterat att vi skulle köra på barn  nummer 3 åxå!! haha  jaja sakta i backarna lite nu, visst jag kanske är sugen på en till, men hur trångt bor vi inte?? och vi är väl 2 st om det och inte bara jag!! Så de får nog vänta ett tag....men super lugn och cool bm kan jag lova.


Och jag överlevde bilfärden med svärmor åxå!!kan ju erkänna att jag var en aning rädd att åka med henne nu när det var första gången, eftersom man hade hört lite hur hon har kört =)  men de gick kanoners och hon körde väl helt ok. Man kan väl inte bli värsta proffset på att köra bil på en gång eller?? fan jag brister väl i trafikregler flera gånger om dagen när jag kör och ja jag är fortfarande feg att köra ut i rondeller och korsningar. Och dragningsläge, ja de ska vi inte ens nämna, jag får smått panik när jag vet att jag lär ha dragningsläge och att jag har bilar bakom mig =) hehe


Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem från jobbet för han slutade för ca 20 minuter sedan. Sen ska vi väl hämta hem alexander vid 2 tiden. sedan vet jag inte vad som händer idag. Om man kanske ska åka och hälsa på någon kompis eller om vi bara blir hemma. visst det skulle vara skönt att åka till gymmet åxå men då ska vi hitta någon som vill ha våra busungar och sedan känns det som att jag kommer dö då, för jag har en sådan träningsvärk i magen att jag inte ens kan vrida och vända mig när jag ska sova =)  hehe


Nej nu ska jag fortsätta med sysslorna här hemma så jag får nått gjort iallafall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0