Ung

Ja nu har snart denna vecka passerat förbi oss också,
och det har varit trisst väder hela dagen idag så vi
har varit inne och nästan rivit ner hela Alexanders
rum pga all lek =)

Men självklart så tjatar han om att få hoppa på sin
genomvåta stuttsmatta och  bada vill han ju också =)

Fick besök av barnens gammel framor Mariann idag,
hon skulle kolla katalogen från Oriflame för jag
tänkte skicka in mina beställningar redan idag.

Så nu är det gjort och nu är det bara att vänta på
att alla varorna ska dimpa ner här hemma så
jag får leka jultomte igen =)

Det blev att gotta i sig en kebabrulle idag också,
jag hade ingen ork att göra mat och inget var
lockande som låg i frysen =( Men imorgon är'
det jag som fasiken ska fixa någon mat här
hemma!!

Måste fixa till det där med maten och träningen
nu!! För det är illa nu, riktigt illa =(


Nja nu ska jag åter gå till mitt  här hemma och
snart är det dags för ett hopp ner i mjuka
sängen också  =)

Men innan det så vill jag påminna er om 2 stycken
saker!!

1. Dyker upp en tävling här vilken dag som helst!





2. GLÖM INTE BORT ATT RÖSTA PÅ MIG SOM ÅRETS UNGMAMMA BLOGGARE!!
DET GÖR DU HHHÄÄÄÄRRRRR!!!!  JAG ÄR NUMMER 5!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0