Shit

Ska snart hämta Alexander på dagiset och idag ska det gå fort, för Marcus kommer vara här hemma med Anton så länge och han måste sedan hinna med bussen till jobbet. Så idag ska det verkligen gå fort. Är inte klar på långa vägar här uppe så jag får fortsätta när barnen lagt sig för kvällen och jag kan fixa lite själv, för att ha dom med i denna röra, ja det slutar bara i kattastrof =) Har setat här och försökt kommentera massa bloggar och även svara på era kommentarer men det verkar vara något fel på blogg.se just nu. För allt ser annorlunda ut. Och jag hade skrivit ett långt och bra inlägg och sedan försvann alla finnesser och jag kunde varken göra länkar eller byta stil på text osv osv så nu får ni läsa denna fula text och sedan håller jag tummar och tår att allt är löst tills ikväll, för känns inge kul att skriva när man inte får det som man vill. Har även försökt fixa lite med framsidan men ja inget funkar som sagt just nu så det sket sig det med. Så nu är allt BORTA!! =( Nej nu ska jag sätta lite fart på benen så höres vi senare!! Njut av dagen!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur mår du idag då? :)

2010-04-27 @ 19:59:16
URL: http://emelieritar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0