seg

Som vanligt så ska jag verkligen fastna fram för datorn hela tiden, det blir en ond cirkel om att jag ska bara kolla det och det.Jag ska bara göra det och det. Och nu har klockan sprungit i väg och jag börjar känna mig stressad av att inte hinna med allt jag vill idag. Så ska FAKTIST pallra mig ner till övriga familjen och snabba på dom lite också för nu ska vi iväg och kolla på nya MADRASSER!! Jag kan fan inte sova som det är nu så jag hoppas det finns ett par super bra madrasser till oss nu!! Visst ekonomin vill ej tillåta det just nu men ibland blir man illa tvungen att göra sådana köp som man ej räknat med.
Har så mycket som skulle behövas köpas in just nu men det får vänta som sagt.

Jag åter kommer senare när vi klarat av lite av alla saker som denna dag kommer att bjuda på.

Men jag kan säga så här, Jag kommer fixa allt halvsovandes =/ jag är så SEG idag...


Hur ser eran dag ut idag??

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar mycket om just det jag pluggar om. Sedan svarar jag mycket på frågor om sjukdomar och sånt, som folk undrar. Min blogg är som många säger en lärorikt och intressant blogg.



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-15 @ 12:46:23
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: donken

håhååå.. ja inte lätt alltid med allt osm ska köpas. idag har jag hunnit med massoooorr... plus datorn! inge illa, inte. höhö... pöss!

2010-04-15 @ 16:43:07
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0