Natten

Ja nu blir det sängen för mig, shit vad energi jag har i kroppen trotts att jag är super trött och slut efter allt slit idag, fan måste ta mig till gymmet någon dag nu så man kan komma tillbaka in i tränandet igen!!Jag behöver det!!Jag står ju stilla nu, inte bra inte bra....

Tänkte bara tipsa om en super bra sak här och nu....
Jag har ju tröttnat på att det är så få kommentarer och jag tvivalde ett bra atg på om jag skulle fortsätta blogga förhuvudtaget!!För jag Trodde verkligen att jag inte hade några läsare alls längre. Och så dök världens bästa sida och och helt gratis är det att gå med.Man får betydligt fler  läsare och man får verkligen viljan att skriva igen!!

Och man får poäng när man läser andras bloggar, jag som läser flera stycken varje dag =) Jätte kul och lyckat enligt mig!! Hat aldrig hittat så många bloggar om mammor och deras vardag, om mode och makeup...ja allt från A till Ö!!

Så varför inte gå med ni också och få lite mer TRAFIK inne på bloggen eller hemsidan!!
Klicka här:  http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=holen666


Nu ska jag ner och slåss med våra oinbjudna husdjur i sängen =/

Kommentarer
Postat av: Tim

Checka in i min blogg och lyssna på min nya sommarplåga som jag har gjort :) KRAM!

2010-04-15 @ 08:11:12
URL: http://soundgoodizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0