Hylla

Jag fick köpa mig en hylla idag och jag hoppas det räcker med dessa två hyllor, för jag har blåsor i handen efter alla skruvar som ska skriva i och hålla ihop skiten =( Men jag slår vad om att det behövs minst 1 till ja kanske 2 till och med...men ja nu har jag en till hylla som är ihop skruvad och står och väntar på att få komma ut i förådet och göra den andra hyllan sällskap.Och massa kartonger ska ställas upp på den också =) Snart kan mna nog gå in där utan att känna paniken över att inte kunna ta sig ut igen =) att man kanske hittar sakerna man verkligen letar efter osv osv.

Nu ska jag kolla läget här och fixa lite små saker, sedan vet jag inte om jag ska springa ut med hyllan och börja lite smått med fixandet där ute också eller om jag spar det tills imån och sätter mig i fåtöljen och fettar i mig ostbollar och glor på en film med älsklingen. Det sist nämnda låter bäst och det blir nog så!! Men det skulle samtidigt kännas så otroligt skönt att få ut hyllan  och små fixaa där ute också för känner att jag inte alls fått mycket gjort idag =( men men kvällen har bara börjat!!!

Ska väl sätta lite fart då eftersom marcus ska upp tidigt och jobba förmiddag imorgon och då vill nog han inte kolla på film hur sent som hellst skulle jag kunna tro.

Skriver senare om jag hinner och orkar, ja om det finns något att skriva om, men det finns det alltid för mig.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0