Fria

Jag satt och läste aftonbladet här ute på internet och ser att man nu kan fria via tidningen.Dom som har mest tur dom får till och med sitt frieri på löpsedeln. Fan vad paff man skulle bli om man kommer till affären och där på löpsedeln står det ett frier till en...ja hur skulle man reagera eller skulle man ens hinna reagera på det??
Liten rolig grej dom hittat på tycker jag. Men det är väl för att jag tycker om att följa sånnt där och att jag glädjs så mycket åt dom som får uppleva just det ögonblicket i livet.
Tror det kan bero på att jag själv drömmer och önskar mig den upplevelsen.Väntan för mig har pågått i lite mer än 7 år och 4 månader.

Men här är iallafall artikeln: http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7041003.ab

Är ni gifta?Förlovade?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0