24 April 2010

Oj klockan är redan efter 15.00 och jag har knappt hunnit fatta att dagen har börjat.Ändå så har jag varit ute och flängt och hängt runt hela för middagen.
Har faktist gjort en otroligt god gärning idag och det är jag glad för.Skamm den som ger sig!!! =)

Nu ska vi ner och äta lite taco-rester sen igår, sen tror jag att det blir att gå ut i den underbara solen en stund medans det är ganska så varmt ute.

Sen på kvällen får jag nog ta tag i bestyren här uppe igen, men min älskade och underbara sambo har ju fixat nästan allt helt perfekt här uppe medans jag vart borta idag. Så de är bara lite små plock som är kvar.

Känner mig en aning stressad av att sitta här och skriva medans jag vet att övriga familjen väntar på att jag ska komma ner. så jag sätter punkt nu och sedan skriver jag senare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0