23 April 2010

Har fortfarande sjuka barn här hemma, men vad hade jag förväntat mig. Har iallafall fått tag på en trevlig dam på vårdcentralen nu  och jag fick en LÄKAR tid klockan 11.00 idag till båda barnen!! Så nu hoppas jag att jag kan få lite hjälp med detta. Orkar inte många dagar till om det ska fortsätta så här.
Sömnlösa nätter,grin,tårrar,svett och snor. Ja lite spyor och kräkor.Det är en vanlig vardag hos oss vid sjukdom.
Min kärlek räcker ej till längre, det går ej att trösta längre. Jag står helt utan makt och jag vrekligen ber om mer energi att orka detta. Jag ber om kraft att kunna mildra och lätta alla besvär från mina underbara pojkar!!

Har varit håll igång sedan klockan 6 imorse och i ca 1 timme gick det bra att kolla på Pettson&Findus men sedan har det varit GRINIGT AB!! Spelar ingen roll vad man gör det ska bara gnällas och tjutas hela tiden.
Jag har SKAVSÅR i mina öron, jag gråter blod snart. Men hej detta är sånna stunder man kommer ha som 2 barnsmamma. Och jag är samtidigt så väldigt lycklig. men snälla GE mig FRISKA barn nu!!

Ska  försöka få i mig lite frukost och fixa till oss lite här hemma nu så att det bara är att kila iväg till vårdcentralen sen vid 11-tiden.

Jag får uppdatera senare om vad som blev sagt där och hur vi ska fortsätta.

ska försöka hinna slänga in lite ny tagna bilder på datorn också för nu är kameran full igen =) ahha det är lite dåligt med överförandet just nu.Inte så gott om tid =)

Ska desutom försöka färdig ställa mitt på börjande projekt där uppe också för nu är det ju inte klart på långa vägar.
sen finns det massa mer som ska fixas också men jag får ta det som det kommer och försöka hinna med det som orkas med.

Ha en trevlig dag i  VÅRSOLEN!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta Mamma Till Elvira

Okey ja men då så :D tack:P

2010-04-23 @ 10:05:29
URL: http://lottamartensson.blogg.se/
Postat av: sara

snygg blogg!

2010-04-23 @ 20:59:32
URL: http://tipik.blogg.se/
Postat av: camilla pettersen

fin blogg ;)

2010-04-23 @ 21:25:11
URL: http://camillaep.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0