trött

ja fast jag fick sovmorgon imorse och jag gick och la mig i tid igåe kväll så har jag kännt mig trött hela dagen. varför ska det vara så för? Visst under nätterna sover jag kanske inte så bra eftersom jag måste springa på toa och kissa en miljon gånger känns det som.

Idag är det bara 8 dagar kvar till bf eller ja det är ju inte många timmar kvar tills det är fredag och då är det enbart 1 vecka - 7 dagar kvar. och det betyder att inom 3 veckor som mäst så är detta avklarat.

Ska nog ta och försöka packa i lite saker i väskan som ska med till förlossningen nu i dagarna. de skulle ju vara bra om den stog redo eftersom  första förlossningen gick snabbt och bra så tror ju min bm att det kan gå riktigt fort denna gång. men jag är glad så länge jag inte behöver föda hemma eller i bilen =)

Idag har vi städat och plockat lite och det blir nog lite fortsättning på det imån skulle jag kunna tro.
Sen är Alexander hemma hela dagen imån åxå så vi ska väl leka och hitta på saker med han åxå.

Nej nu har jag då skrivit lite iallafall, så nu ser ni att jag inte fött än och jag är inte ens på väg in.

För det är nu folk börjar bli som tokiga att ringa och skriva och fråga om det är på g hela tiden.

Ha den bra kväll!

Kommentarer
Postat av: jannike

Jo de gällewr ju att hålla folk uppdaterade;) Skriver inte ajg på ett par timmar så börjar smsen komma. Jo man kunde lika gärna haft halva tiden kvar. Men idag har ju jag som mest 8 dagar kvar, eller ja 9 dagar eftersom jag är beräknad till en Söndag. Och du har 3 veckor kvar nu idag då som max:) Kram

2009-10-16 @ 08:46:39
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: jannike

Ja de hade väll vart väl:)

2009-10-16 @ 21:27:03
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0