Onsdag

Det slog mig att snart är Oktober månad slut och vi kommer in i November, det kommer bli kallare,mörkare och snart kommer säkert den första snön falla ner på våran halv frusna mark. Tycker detta år har gått helsike så fort, vart har alla månader tagit vägen? Snart är det väl jul och nyår och sedan är 2010 här.

Ska börja med maten snart så vi får lite mat i oss idag, vet bara inte riktigt vad jag ska hitta på ännu. Men de lutar åt köttfärsås och spagetti. Annars får det väl visa sig vad det blir för något gott till middag.

Nu kom Alexander och Marcus in igen, dom har varit ute och lekt lite,och jag kan ju säga att Alexanders händer är lika kalla som en isbit så nu får han bli kvar inne för han vägrar ju dessutom ha sina vantar på sig.

Idag så är man på Bf +5 och kommer det komma någon bäbis idag?? vad tror ni?! Är så trött och less på detta så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart, men det är väl bara hålla ut. Man får ju något fint av det sedan. Men vaför utsätter man sig för detta? ja jag vet inte, börjar komma på att jag nästan ångrar mig nu =)

Nej nu blev det grinkalas här hemma så lär väl dra mig här i från och kolla varför alexander ska ha all uppmärksamhet och sedan maten.
jag åter kommer senare!

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: jannike

Och jag lider med dej din stackare. Jag vet hur hemskt och pinit de är. Håller tummarna för att bebisen bestämmer sig för att titta ut i dag eller imon! Kram

2009-10-29 @ 12:28:21
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS ! :D

2009-10-29 @ 15:26:34
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag antar att du fött eftersom de står ett grattis? MASSA GRATTIS TILL ER!!!! om de nu är så. hoppas allt gick bra. Kram på er

2009-10-29 @ 21:15:43
Postat av: jannike

ja de va jag som skrev ovanför:;)

2009-10-29 @ 21:17:19
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0