söndag

Varför är söndagar så trissta och tråkiga?? är det för att det är sista dagen i´veckan??? eller vad är problemet??

Det har redan börjat skymma ute och jag har nästan alla lampor man kan ha på slagna här hemma. Ge mig ljus och ge mig Kärlek. Det är dom 2 sakerna som verkligen saknas i mitt liv just nu och utan ljus och kärlek så överlever inte jag. Jag behöver det så mycket.

Är väldigt deppig idag, men det är ju bara att kolla ut genom fönstret så förstår man ju varför. Det regnar ute som vanligt och det är så grått och trisst att det bara skriker om det.

Nej de blir ett kort inlägg nu, för anton börjar vakna till liv där inne i sängen. Han ville inte alls sova middag just nu då. det som var så lungt och skönt. Men att vila själv har jag gett upp för när jag lägger mig så vaknar antingen alexander annars anton. Nej nu blir det mat dags.

ha de gött!


Kommentarer
Postat av: jannike

Jo de sägs mycket roliga saker här nu:)



Har du de tufft? Jag hoppas verkligen att de vänder fort för dej.

Massa kramar på dej.

2009-11-22 @ 19:51:23
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0