god morgon

God morgon alla morgonpigga människor där ute i vida världen! Nu sitter jag här och kasstar ihop ett kort inlägg medans alexander äter frukost men med massa protester som vanligt. Han har verkligen blivit dålig på att äta frukost den skitungen.

Sen vid nio ska alexander vara på dagis och vi andra drar vidare och handlar för nu behövs det fyllas på både här och var i detta hus. Tycker man handlar och handlar men ändå så tar alla saker slut på en gång. Och då kan jag ändå inte skylla på barnen på allt =)

Sen påvägen hem ska vi hämta upp svärmor för hon ringde igår och ville komma hit och hjälpa till att städa och pynta lite. Lika bra att få det undan stökat så vi kör på det idag. Men varför ska det ta imot så fruktansvärt mycket att tacka ja till hjälp!!?? känner mig så vÄrdelös just då.

så idag blir det nog inte så mycket uppdatering här inte. men ska försöka ta någon bild på det hela och skriva ikväll igen. om inte tidigare. Marcus blir hemma från jobbet idag. Har får väl ta och ringa vårdcentralen snart tycker jag så man ser vad som händer med det idag.

Nej nu ska jag åter gå till en trottsig alexander som kasstar frukost överallt =(

Tack å hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh jag som hade tänkt komma och hälsa på er idag, men ni har full rulle hela dagen verkar det som :S

2009-11-24 @ 09:23:55
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: cattis

du är INTE värdelös, det är en mors instingt (tror det stavas så) att klara allt själv, kram

2009-11-24 @ 10:25:26
URL: http://chatarinasundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd att det inte funkade så bra igår, blev lite fullt upp nu :S...men jag kikar förbi så fort jag kan ! :) ringer innan.kram

2009-11-25 @ 12:48:26
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0