Feber

Alexander är fortfarande sjuk och vissa perioder
känns det  väldigt drygt.
Man är fortfarande inte helt fitt for fight efter insjukningen man åkte på.
Och sen är man lite trött av alla hormoner som spökar just nu =)
Och på de så har man en jätte lessen trött liten kille som har hög feber och ont.
Han är så matt att han ej kan stå själv utan att vingla så han ramlar.
Maten vill inte stanna kvar så den komme upp efter ett tag.
Han vill bara bäras runt hela tiden.
Allt detta är helt förstånligt eligt mig men det känns i både ryggen och
armarna nu, så lätt är det inte att bära runt på 13,3kg från morgon till kväll.
Elle ja på nätterna åxå dels.

Så ibland önskar man bara att det finns en liten knapp som man skulle
kunna få stanna upp allt för en dag elle nått, att få kunna hämta andan själv
så mna verkligen norkar och hinner med att ge all den kärlek alexander
verkligen behöver nu.

Blev så glad å skrev ett sms till marcus idag att alexnader var mycket bättre och piggare.
Oj vad länge de varade då. jo i ca. 1 timme för sen var vi tillbaka på ruta 1 igen.
Ska höra med marcus när han komme he hur vi ska göära för nu är astman värre
inget hjälper och han har 40,7 graders feber.
tänk om jag bara kunde hjälpa han, att knäppa med fringrarna och allt skulle vara
bra igen.

Jag gråter inombords av att se hur han mår just nu.
Fast han sover någon timme så är han helt vit och matt när han vaknar.
Det är som att det bara är en kropp att de inte finns något där i.

Jaja nu ska jag fixa lite här hemma sen får vi se om jag har tid och ork att skriva mer sen ikväll.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0