Tisdag

Hej på er där ute!
Nu sitter jag här och tänkte skriva några rader igen, men som vanligt när jag slår ner min rumpa här i stolen så försvinner allr jag hade tänkt skriva så jag får väl försöka hitta på lite grann nu iallafall.
Hade fika bjudning i söndags eftersom jag fyllde år då och de kom flk och gick folk hela dagen så den kvällen var jag trött=)
Fick en videokamera,lotter,bidrag till datorn m.m och  är jätte glad och nöjd över allt. så tusen tackar till alla er!!!
sen på kvällen kom ekis hit en vända till eftersom vi skulle sätta oss ner och planera bilresan. Kom väl fram till ganska mycket men för mig känns det fortfarande som inget är spikat.
det verkar bara krångla med allt runt om kring tycker jag, så just nu känner jag att antigen stannar jag hemma och skiter i hela resan annars får de bli på några mindre dagar. men men de visar väl sig. för tillfället orkar jag faktist inte bry mig för jag har varit deppig över detta hela dagen.

I måndags så var vi till kupolen, gick in på babyproffsen och beställde vagnen.
en olivgrön syskonvagn. med ligginsats,skötväska och regnskydd. får hämta den om ca. 2 veckor och det blev billiagre än vad jag hade räknat med! =) jag kommer känna mig som en drottning när jag kommer få köra runt på den =)
Träffade även junior,linnea och deras son wille där åxå.
efter det så blev det donken eftersom vi alla var hungiga =)
Sen gick dagen fort, alexander sov middag, vi handlade sen fick vi besök av linnea,junior och wille dom var här ett bra tag. tyvärr så var väl alexander lite väl hårdhännt mot wille så han hade ett och annat märke när dom for här i från. Men det var kul iallafall att få besök.
Sen efter det kom Erica å kalle hit. Vi satt på grillen och grilalde kyckling med p.gratäng och beasås.
Efter det så blev det film tajm med chips och dip och godis.
Filmen vi såg hette Taken och den var bra enligt mig, lite förvirrad blev jag dock någon gång men annars var den bra i övrigt.Dom var kvar ända till mitt i natten så jag somnade på en gång efter dom hade åkt och jag hade fixat mig för kvällen. dock sov jag inge bra i natt. Har varit orolig,haft ont i magen och kännt mig almänt konstig. så de blev bara några få timmars sömn i natt kan jag lova.
Dagen i dag har både kännts bra och dålig så jag hoppas på en bättre dag imån. Men det är tur att jag har en sådan underbar sambo och son annars hade jag inte överlevt dagarna just nu.

Nej nu ska jag ta och kolla lite hur det gåt för mäset kocken marcus här hemma, för han fick ett ryck och började baka hemnlagade mini calsone. hoppas de blir gott för jag börjar bli lite små hungrig. sen efter det blir det nog lite spelning på wii. Det nya spelet wii sport resort verkar vara riktigt kul och vi har abra hunnit prova ett få tal aktiviteter.
så lite mer sånnt blir de garanterat =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0