säng

Hej hopp uti lingon skogen =)
Nej men här hade jag tänkt mig att skriva om lördagens bravader men de går inte alls som jag hade tänkt mig för jag har en busig skit unge här hemma som ska leka fast att han är trött.
Vi har ju hämtat hem den nya sängen till han, en vanlig säng fast i barnformat. Som både jag och erik har haft när vi var små. Så nu är det Alexanders tur att få ha den.
Och igår så somande han på en gång och han gick inte ur den på hela natten.Fick till och med väcka han i morse =)

Men nu ikväll så är han super trött och jag trodde verkligen att han skulle somna på en gång för han orkade inte ens dricka upp vällingen han fick. Men nej nej han ska stå upp och tända och släcka lyset ovan för sängen. han sitter och kasstar ur han snuttefilt och napp på golvet, sen sitter han bara och skriker. ett glatt skrik som han skriker när han leker. Så idag blir de nog andra bullar =)
Men men det tar väl ett tag innan man blir van, så är det ju för alla när något helt nytt kommer.

Så nu i denna stund kan jag inte skriva ett så långt inlägg och därför skrev jag bara ihop detta ganska snabbt men ändå så har jag nästan kramp i fingrarna. det är jag som har blivit lat på att sitta vid datorn och att skriva blogg.
Men det ska bli skärpning på de nu eftersom jag kan sätta mig vart jag vill och när jag vill. ja nästan så =)

Nu ska jag kila iväg och kolla vad han gör för de blev oroligt tyst där inne och då brukar de vara hyss på G.
Nej då ha har somnat!!!=) fast med huvudet åt fel håll och utan täcke, men de fixaar vi senare.

Men nu orkar jag ändå inte sitta kvar här och skriva en massa så de få bli en annan gång.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0