Ledsen

Någonting inom mig är så trasigt att det rinner tårar av blod, jag har själv insett hur mycket jag har sårat vissa och hur ska jag kuna gott göra detta eller kunna fixa till detta? Samtidigt som jag känner att det är mitt fel allt ihop att det blivit så som det blivit. Så säger vissa att det inte bara är mitt fel utan ett sådant fel kan bara uppstå om  minst 2 st har gjort fel.
Men som sagt jag känner att det största felet ligger hos mig och visst jag är lat för jag har inte lagt 100 % på att fixa detta och nu känns det som att det har gått för långt för att kunna fixas. Men jag vill av hela mitt hjärta att de ska kunna fixas för jag saknar det. Försökte med ett försök här om dagen men inget svar så då kändes de helt kört men men de lär väl visa sig.

Själv så kan jag inte sova för jag är nervös inför besöket till Bm imorgon bitti. Ska kolla alla värden igen och jag hoppas för guds skull att dom är bra. Men jag känner mig konstant trött och illa till mods hela tiden så jag tvivlar på det. Men det är väl en sak att hålla tummarna för iallafall. Ska väl försöka sova vilket fall eftersom jag skaq vara där redan kvart över åtta imorgon bitti och jag vet redan nu att jag komme vara en sombie hela förmiddagen imån. Och det är ju inte så bra de inte om man ska försöka visa sig på bättrings väg =)

Alexander har precis blivit feber fri, han har ju legat med över 40 graders feber över en vecka och  vi har fått byta medecin osv för inget hjälpte, men den här som var lite starkare hjälpte nog så nu är det bara 5 dagar kvar med den sen ska han vara helt ok. Så eftersom han är piggare nu så for jag upp till amsberg med han och så hjälpte mor och far till att trimma håret på han, så nu är han snaggad och fin =) Stackarn hade ju så långt och tjockt hår att han var alldeles blöt av svett när han vaknade på morgonen. Men nu är det nog mycket skönare skulle jag kunna tro, för jag kan ju själv vilja raka av mig håret när de är som varmast ute.

Sen kan jag väl skriva att det är  en riktig buse som plaskar om kring där inne i magen. Han rör sig konstant hela tiden, ja om han inte sover när jag sover då är han vaken 24 timmar om dygnet. Och de är inte lite rörelser heller man tror man ska bli av med både  urinblåsa,revben och ibland kan man tro att de ska kika ut en fot genom skinnet på magen. Hela magen rör sig och jag säger då det. Han har både disco och gympa där inne.Men de är ju bra att man vet allt är bra åxå annars skulle man väl vara nervös och må dåligt över att inte det rörde sig också.
Men kan de verkligen vara så att denne blir vildare än Alexander?
jag som tyckte han rörde sig jätte mycket i magen, men han låg fan still mot detta =)


Nej nu lär jag avsluta annars komme jag bli uppe allt för länge och de komme jag inte orka med, för jag har ju en skit glad busunge att busa med hela dagen imån. De är ju tur att man kan sova middag när han gör det =)

får väl se om de finns tid till att blogga lite imorgon annars får det bli när man har tid och ork.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0