Fest

Nu sitter jag här med både lite ångest och illamående. Var på 50 års fest i Amsberg igår och allt såg så bra ut.
Men allt kan ju vända fort åxå och som tur är så är de inte jag som gjort bort mig helt denna gång, men jag skämms så enormt mycket ändå.Fick väl kanske några slag underbältet under går dagen och det mästa har man kunnat skrattat åt.
Men marcus med andra ord han mår nog inte alls så bra idag.

Hinner tyvärr inte skriva om allt som hännt för ska hämta in alexanders nya säng och sedan handla å äta mat innan vi ska hämta alexander.
Men jag lovar en uppdatering senare idag eller imån så ska ni få läsa allt smått och gott från lördagens 50 års fest.

Ha en bra dag allesammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0