Söndag

Alexnader vaknade strax innan 8 idag men låg och prata för
sig själv i sängen till halv nio.
Han har inte vaknat så tidigt på evigheter.
Men de märktes åxå för han var jätte trött
och ville sova middag redan vid 10 tiden.
men han fick vänta till strax efter 11 ändå =)
Så nu sover han middag den lillerackaren.

Så ska väl ner och jävlas med marcus lite nu =)

Sen ska jag ringa erica så jag vet om vi kunde kika
förbi sen när alexander ätit mat.
Skickade ett sms i morse men inget svar.
Och de kan ju vara slut på pengar på mobilen, de
vet man ju aldrig.

Men jag ska även försöka hinna göra massa saker idag åxå.
som vanligt så blir det väl inget alls.
de brukar ju sluta så för min del.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0