Onsdag

Och denna dag sprnag förbi lika fort som alla andra.
Tänkte skriva ett långt inlägg om mina drömmar och framtidsplaner men nu hinns inte det med eftersom denna dag är snart passerad.
Men vill tacka min älskade bästa vän Erica som hade tipsat om mig till ett dagis hon jobbar på.Så imån ska jag få jobba där några timmar.Kan ju säga att jag är så glad att jag skulle nog kunna jämnföras med dom där gulliga barnen som sitter spännt i fönstren och kollar efter jultomten på julaftonen =) Ja så ivrig och glad är jag. Det ska bli kul, en helt ny sak, elle ny och ny är det väl inte eftersom att jag har varit med mamma många gånger förut när hon var "dagisfröken"  och sen har jag ju alexander nu åxå men han kan man inte jämnföra med ett dagis =) hehe  men spännande ska det bli. Men är övertygad om att det blir skoj eftersom erica trivs där så bra.

Skulle vara duktig att skanna iväg ett papper till polisen som visar att man ej är kriminell men den där skannmaskinen vill inte som jag vill så de blir att skicka iväg det med vanlig post imån istället. får väl visa upp det sen så fort det kommer hem ett papper till mig. Men har för mig att det tog en jäkla lång tid sist. =(

Idag så har då vi varit barnlediga eftersom alexnader fick en farmor dag idag. Så passade på att göra lite ärenden på stan och kupolen. Sen var det städning och fixning här hemma. SÅ nu är julen helt borta.

Nu ska vi försäkra alexander hoppas jag!!

Det är nog inge magsjuka, han är troligtvis alergisk mot mjölk, för han spyr som en gris av vällingen nu åxå.
Men men det visar sig för marcus ska ringa barnkliniken imån och fråga när vi ska få göra proverna på alexnader.

Men ha en bra kväll så får jag föröska skriva imån.

Älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0