Går =)

Nu är det så att Alexnader GÅR själv!!!!!
från att i morse vara feg å hålla i sig emellan åt, så går han utan att hålla i sig nu. vi satt i hans rum å sen reste han sig upp mot byrån sen bar det iväg in till köket, utan att stanna eller ramla å inte tog han tag i nått under hela resan heller. jag gick en bit bakom å kollade nyfiket på han.

Så nu är han en tuffing som vågar!!

Sen när han har lyckats så står han där å skrattar åt sig själv för han vet ju att han är duktigt =)
han är för go den lille skiten.
så nu har jag fullt upp att hålla händerna i styr för han kan jag säga...

som nyss så hade han fått tag på en tom red bull bruk vart i fråb vet jag inte men han sprang runt med den å skrek sen kom han ju på att han kunde slicka på den för då kände han smaken av läsken. men jag tog i från han den så han inte skulle göra illa sig.
Det var nog helt fel för han skrek å grina som att hela världen ahde gått under. så nu ska jag ner å byta en kissblöja sedan klä på oss varma kläder.
för sen kommer min kusin lisa efter att han har spelat klart handbollen här borta.sedan får vi se vad som händer. åka lite pulka å skotta bort mer snö står högst upp på listan iallafall..


skriver mer sen ikväll för nu ska det busas här.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0