Fredag

Fan vad sjukt det känns, hänger inte alls med att det är ett nytt år.
Och jag fattar inte att alexander blir 1 år om några dagar.
Vart har tiden tagit vägen??
Tycker hela 2008 bara sprnag förbi, jag har ju inte
hunnit hjort nått alls det året förutom att följa alexanders
framsteg och utveckling.

Jaja ha gett alexander gröt och pillat i mig lite frukost själv åxå.
Så nu har jag betalat alla räkningar åxå, jag höll ju på
att glömma bort alla dom, eftersom de varit masa saker
de senaste dagarna, men jag kom på det idag som tur var.
Så ska väl klä på alexander varma kläder nu sen
ska vi ut och skrapa bilrutor =)
Sedan hämta upp mamma i amsberg för att sedan åka till
ludvika och hämta erik hos petra.
Så ska väl vara kvar där ett tag så små pojkarna får leka lite
med varann, för dom träffas ju inte så ofta kan jag säga.

Satt å kollade på recept på olika tårtor igår till alexanders kalas,
men jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill göra.
Jaja hr ju några dagar till att bestämma mig på =)

Min mage har inte mått bra idag heller, elle nja inte i morse
iallafall, men efter frukosten så blev det bättre.
SÅ nu hoppas jag att det onda är borta för gott..

Nyss så plockade alexander ner en kula från granen och
sen satt han på golvet och kollade nyfiket på den.
Han vill nog plocka ner den där granen  nu skulle ja kunna tro.
Jag som skulle fånga det på bild, jo jag stog där och försökte knäppa kort,
men sen komme jag på efter ett tag att de är inställt på inspelning.
Så får väl kolla sen om de blev nån liten inspelning på han =)
Jag fattar ju inte hur man sätter den på kort tagning heller.

Jaja ska väl ta och fixa till lite så inte hela dagen hinner gå =)

Men ska försöka uppdatera senare om vad vi gjort hela dagen,
för sen ikväll komme alexanders morfar hit och ska hjälpa till så
att vi kan få upp hans fina lampa i taket!

Ha de så bra!

Älskar er så högt upp de bara går <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0