Torsdag

Nu sitter jag i amsberg och nyss fick mor min ett psykbryt=) inte lätt när man har barn inte =)
Alexander fick ett påsk ägg med lite godis i och en liten slant av sin snälla mormor och morfar idag.
Och det verkar som jag och marcus hade varit snälla också för vi fick en slant vi åxå! =)

IDag så har vi tagit en promenad och jag hämtade hem ett schema för nästa vecka och framåt.
Jo för de är ju så här ayy vi har fått dagis plats åt Alexander så han börjas skolas in redan på tisdag =)
De komme bli så bra så, han tyckte då att de var kul  med alla bernen när vi var dit och hälsade på.

Nu ska jag ge alexander lite mat sen ska jag fortsätta umgås med de nära och kära här uppe.
Skriver väl mer någon annan dag när det kanske finns mer att skriva om.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0