Tror

Vad folk tror så mycket, å vad nyfikna alla är.....men de är lite roligt åxå..jag kan vara jävligt nyfiken jag med.... å jag vet ju hur de känns att inte få veta något på en gång....så då vill man ju låta alla andra åxå få känna den känslan....


men någon gång i livet så komme alla få veta!vad det är som gör mig så lycklig...

Självklart så gör min familj mig till världenslyckligaste  =)

jaja ha haft fullt upp heöla denna vecka å de komme fortsätta att vara fullt upp hela veckan...=(  men sen så ska jag pussta ut...

nu tror jag jag vet vart jag ska börja träna, ska prova på imån få se om de är nått för mig...men de skulle va jävligt skönt att börja träna!

jaja ska dra nu

älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0