Önskan

Det finns en liten önskan inom mig,det finns lite hopp och man kan ju faktist få hålla tummarna.Jag håller tummarna och önskar för fullt.  Men hur ska detta fixas?? Behöver lite hjälp utav dig/er! Kommer detta att gå?

Tänk att få säga en bra och glad sak till dig, och du då säger samma sak till mig om dig =) eller tvärs om.
Att lyckas med det omöjliga. mitt i prick!

Att få dela all den tid med dig och samtidigt. Vet redan att det kan kännas jävligt ensamt annars.
Jag vill verkligen det,jag hoppas på det.Men jag msåte få veta mer då, jag måste få klartecken på när.


Jag har en längtan och jag vet att även du har en enorm längtan, sen finns de ju 2 fegisar sen men dom tycker jag ska vara tysta..=)Elle de finns säkert fler än 2 fegisar men varför ska dessa fegisar få förhindra detta att ske?? Har inte vi nått att bestämma om elle jo de är fan vi som bestämmer om oss själva.


Jag vet att just nu vet att det är dej jag skriver om, och jag vet att du vet vad jag skrev om och att du förstår.
Kanske är det bara jag som känner så här men jag ville att du skulle veta och jag hoppas vi kan prata om detta och kanske planera nått elle få ut nått av detta.



Jaja nu har jag skrivit detta och inte blev jag så mycket klokare.hehe  få se om nån annan blir så mycket klokare då...=)

ska gå till soffan nu..=)

God natt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0