Mycket!

De är så mycket som händer just nu. hinner knappt sitta vid datorn längre. Men alexander har blivit 8 månader. Alexander har flyttat in i sitt rum och sover nu mera själv. Har varit på läkarbesök med alexander så nu äter han medecin. Har varit på leklandet å det uppskattas verkligen. Sedan har de väl hännt massa saker hea tiden, men ska försöka hålla i skrivandet. Skulle ha gått på vattengympa idag men så blidde det inte. Men jag hoppas på att få börja träna snart, känner att jag behöver det. Jaja jag räknar fortafrande ner dagarna,veckorna,månaderna och åren..?????Men är så lycklig! Skriver mer nån annan dag! Ha en mysig kväll! Älskar min familj!<3

Kommentarer
Postat av: Oskis!! haha

Never heard of styckesindelning??



Jag vet inte iaf!!!!

2008-09-10 @ 19:52:58
Postat av: sadhistory

Det känns som ni ska försöka få en till unge. Trott det länge sen om det är så eller inte vet jag ju inte men tror det som sagt =)

2008-09-11 @ 15:14:04
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0