Klar

Ja nu ha jag skrivit det andra långa inlägget om gradivitetsveckorna....Och som ni önskar så kommer det mer personliga inlägg om gradivitet sen åxå. Och en mer detaljerad förlossningsberättelse kommer åxå inom  kort, håll ögonen öppna bara  =)

Jag hoppas jag kan fortsätta så här å fixar att skriva minst ett inlägg varje dag till mina snälla trogna läsare  =)

Erica var förbi hit igår och de va så trevligt att få träffa henne igen och få prata av sig lite  =)
Vi ses ju på lördag igen fast kanske lite runda under fötterna då..=)

Imån blir det poker kväll, så dom som vill får haka på =) slå en pling bara så jag(vi) vet.

Nu ska jag dra mig till tvn och fortsätta kolla när leksand spöar skiten ur borås.

ha en trevlig kväll!


Älskar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0