Förvirrad

Förvirrad men lättad, min lilla gosse har vaknat och han har nog drömmt nått hemsk för han är alldelses skärrad och ledsen.Kissat mycket har han åxå gjort.

Satt i telefon kö till onoff eftersom dom vägrade svara när jag ringde till onoff i borlänge.Kom fram efter mycket om och men. Där efter blev jag kopplad till borlänge. Får först prata med en tjej som stog i kassan men hon kunde ej kolla mobiler m.m så fick vänta på att en mobilansvarig kom. Efter nån minuts väntan så kommer det en kille. Jag berättar som det är att jag fått väntat i över 2 månader och jag tycker inte att dom ska ha mobiler ute som man fan inmte kan köpa.ja jag svärde i telefonen, jag va så förbannad.kan ju inte leva med den mobilen jag har nu. inga knappar funkar å den raderar vart annat sms..=)
Då sa han att han skulle kolla upp det i deras databas elle nått likande.tog et tag å jag hörde en massa knappandes.
Hummm hör jag sen å jag bara känner att jag vill skrika rakt ut.
Var det 1 du skulle ha? ja sa jag.
Sen sa han att han skulle kolla upp en sak å att han skulle ringa till baka hit inom 5 minuter.
ok jag gick väl med på det.

Efter 3 minuter ringer dom, tänkte ska jag våga svara?? men tänkte om jag svarar å dom ej har fått den så ska jag fan ha en annan telefon fast för samma pris.ja jag vet jag skulle välja bort min efterlängtade mobil..=(

Han sa att dom hade fått in 2 sånna idag på mig och undrade om jag skulle ha båda..nej 1 sa jag om ja inte får  den andra gratis då!=)  dom hade kommit in idag....så nu ska jag ge alexander mat sen blir det en promenad till onoff och jag får äntligen min efterlängtade mobil!!!!Jag är så lycklig!!!Jag skriker av glädje!!!!!!!!


Så nu komme jag inte skriva på ett tag idag, men ett till inlägg idag blir det då. måste ju skriva om min nya mobil då!!!=)

Hej då!

Älskar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0