Fest

Vi var på ericas å kalles inflyttningsfest igår och det var verkligen skit kul, mycket skratt och mycket alcohol! Vi skulle ta bussen hem på natten men de slutade med att alla gick till donken å sedan gick vi hem där i från så vi fick oss en natts promenad  =)

kom väl hem  strax efter 3 i natt och sen vaknar man kl.halv sju i morse...man är verkligen van nu att de ska höras ett ljud från alexanders rum och sedan vill han upp =) men idag var det tyst... Så jag har typ vaknat å somnat vaknat å somnat  sen dess, så gick väl upp strax innan 12 å sen ringde jag å frågade om allt hade gått bra å de hade det!!!=)

Han har fått så mycket beröm!!

Så nu har vi käkat tacos rester och ska väl åka å hämta vårat charmtroll!!!=)

Jag mår super idag, inge bakis alls och inte ens trött!!!

jaja ska väl dra mig iväg nu!!

Tack för en underbart trevlig kväll!!


älskar!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra att allt gått bra med lillgrabben ! :) då kanske det blir fler gånger då :) hälsa marcus och så får vi ta och hitta på något alla 4 (eller 5 kanske man ska säga med den lilla :D) någon dag !

2008-09-28 @ 16:24:17
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0