dagen

Idag så har jag och alexander åkt till amsberg och hämtat upp alexanders mormor för vi åkte sedan till ludvika å hälsade på petra och lucas. Sen åkte vi till amsberg igen...för marcus kulle träna så vi tänkte att vi kunde vara där å busa av oss lite =)

Skönt att ha bil igen, känna att man kan komma iväg lite..=) lite långt att gå till ludvika  =)  ha ju gått till amsberg förut så de hade man ju kunnat gjort igen..=)

Idag läste jag ett blogginlägg och den underbara person som skrev det fick mig att gråta av glädje, orden hon skrev hjälpte mig verkligen.Tack så mycket!

Jaja nu ska jag sätta mig och umgås med min älskling lite för vi har inte setts på hela dagen, sen ikväll så komme de några personer hit å spelar poker...

Mamma bad mig sluta tjata om ericas å kalles inflyttningsfest idag..hon sa att jag snart hade tjatat sönder hennes öron..de enda som behövs nu är ett besök på systemet och inköp av lite groggvirke....sen kan jag gå dit!!Fast får väl vänta tills på lördag..=)

Jaja nu ska jag gå iallafall..hej svejs


älskar så mycket!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att någon ser fram emot inflyttningsfesten. själv är jag inte lika laddad längre :(

2008-09-25 @ 20:37:28
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0